Voorbereidingen vertrek naar Uganda.. - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Rebecca Bovenschen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen vertrek naar Uganda.. - Reisverslag uit Dronten, Nederland van Rebecca Bovenschen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen vertrek naar Uganda..

Door: Rebecca

Blijf op de hoogte en volg Rebecca

25 November 2014 | Nederland, Dronten

Hoi Hoi,

Mijn eerste reisverslag is een feit.. Ik ga in april 2015 op avontuur in Uganda. Ik zal daar 4 maanden verblijven, om vrijwillig te werken op de Bondeko school in Kayunga. De precieze datum is nog niet bekend, maar we hebben bedacht om tussen de 26ste en 30ste van april te vertrekken.
Jullie kunnen vanaf hier alles volgen van begin tot eind. Het begint al bij de organisatie.. visum aan vragen, vaccinaties halen, materialen inzamelen, sponsors zoeken. Nog genoeg te doen dus!

Mochten jullie geïnteresseerd zijn in wat stichting Bondeko allemaal doet. Neem dan een kijkje op de website's.

http://www.stichtingbondeko.nl/ - Meer informatie over de stichting.

http://bondekokids.nl/index.swf -Leuk voor de kinderen!

http://www.happystart.info/ - Een leer methode gecreëerd door de Bondeko Foundation door Rixt Lanting.

https://www.facebook.com/bondekoschool.uganda?fref=ts - De facebookpagina voor leuke foto's en recente gebeurtenissen.

Er moet veel gebeuren, het is spannend maar heb er ook heel veel zin in!

Groetjes en tot het volgende verslag :)